onsdag 22 september 2010

Playstation Plus

Nu nördar jag mig som fan
Jag har precis betalat 149 kronor för att bli medlem i
Playstation plus. Playstation plus är en tjänst där jag får testa nya spel, ladda ner äldre och mindre spel gratis och en del med lite rabatt. Problemet är att det är Sony själva som bestämmer vilka spel jag får ladda ner.
Så frågan är: Lurad eller inte lurad?
Tanken med den här bloggen är att jag ska svara på den frågan. Jag kommer att recensera dom spel, bakgrunder och avatars som jag får gratis. Om 90 dagar när medlemskapet går ut kan läsa mina egna recensioner och se om det var värt det eller inte.

Om jag blir nöjd så hoppas jag att Sony kommer hit med en kasse pengar för min reklam och blir jag inte nöjd kanske budskapet går fram och plustjänsten blir bättre eller så låter jag bara bli att fortsätta och jag sparar pengar. Ekonomiskt går jag garanterat på plus.

Är du en gamer tycker jag du ska följa bloggen.

Saker som ingår i Playstation plus och som jag kommer testa är.

Spel PS3
Sam & Max Episode 1
Sam & Max Episode 2
Sam & Max Episode 3
Sam & Max Episode 4
Sam & Max Episode 5
Calstlevania lords of shadow Demo
Warhawk (1 timmes test)
Inferno Pool (1 timmes test)

Spel PSP
God of War: Ghost of Sparta Demo

PSone (PS3 och PSP)
Oddworld: Abe’s Oddysee

Minis (PS3 och PSP)
VectorTD
Echoes

Themes
After Burner Climax Premium Theme
Playstation move dynamic theme
Fish Tank Dynamic theme
inFamous 2 Cincept art Theme

Avatars
Blue Goalie Avatar
Music Pet DJ Avatar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar