torsdag 23 september 2010

Automatiska uppdateringar

När jag slog på min PS3a idag fick jag meddelande om att två spel har uppdaterats under natt. Det känns ganska bra med tanke på att det inte går spela spel som inte har senaste uppdateringen. När man sätter sig och ska spela ett spel man inte spelat på några månader är det inte ovanligt att man måste ladda ner uppdateringar innan man kan börja spela och det kan ta flera minuter. DÅ blir man jävligt less.
Dessutom hade det på gott och ont installerats två Demo-spel. Det är ju smidigt men vill jag spela dom spelen? Ett av spelen var ett fotbollsspel vilket jag mest ser som ett hån från Sony att trycka ner i min PS3a. Jag vet inte var jag ska lägga min bloggmoral men jag kanske blir tvungen att testa spelet bara för att kunna skriva en recension som givetvis kommer bli dålig för ett fotbollsspel kan inte vara bra. Rätt åt dom.
Ur ekonomisk synvinkel så är funktionen helt värdelös eftersom alla uppdateringar och demospel är gratis. Men lite flashigt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar